Prosty system handlu


Nifty - WTP - Trend modyfikujący system transakcyjny - Prosty wykres akcji oparty na cenie. Krótkoterminowa dostawa 232.70 wysokiej dhampur cukru kupić ab 215,50 sl 200 t: xxx-xxx dzisiaj Dredgecorp wysoki 519 - niski po wezwaniu 440 Zdjęcie skonsolidowane przez ostatnie 3 lata w zakresie 480 - 310 i dał piękny breakout na miesięcznym wykresie. Kupuj w zapadach z sl 430 lub ab 487 z krótkookresowym tgt 570 i długoterminowym tgt z 830. Aby dołączyć do mojej grupy na dostawę - Long Trades Opłata Rs. 36000 - rocznie Wypłacane półrocznie -------------------- na mój warsztat otrzymuję tego typu prośbę Ca JV: Jestem zainteresowany nauką tylko dla celów związanych z chcę robić handel itp. lub duże inwestycje Jestem bardzo zajęty w praktyce Ca Tak uczę się tylko Ca JV: Do tego nie chcę wydać 20000 - To jest od wyuczonego CA ------------- ------------------, co odpowiedzieć Nie wiem, wtorek, 28 lutego 2017 r. W środku dnia TAK BK 1439 t: 1446-1450-1455 MnM Kup 1304 t: 1315-1319 wszystko zrobione RBL Bk Kup 476 sl 470 t: 484-487 wysokie 484 mandi mai teji ka call ------------------------------ ---- Opcjonalnie Kupuj KTK Bank od 125 - 127 sl 122 t 132 -134 wszystkie zrobione i mocne w ruchu Opcjonalne opcje na akcje KUP KTK BK 145 CE 3,80 sl 3 t: 5-6 wysokie 4,75 Comiesięczne wygasanie spotkaj się jako jeden z banków KTK KTK W zeszłym tygodniu ostrzeżenie zdołało zamknąć się w dziennych mapach powyżej naszego RED MA i tygodniowy był również w stanie zamknąć się nad klastrem MA z 126. Tygodniowy wskaźnik trendu wychodzi z fazy słabej. A więc teraz 125 jest silnym wsparciem. Tak więc wypełni lukę 133-141, a także wykresy Qtrly mają przeszkodę 144 - zobacz wysoko teraz prawie 141 ----------------------------- -------- Cash Buy Dish TV ab 92,50 sl 90 t: 98-100 wysokie 98 zrobione -------------------------- ----------- Pozycje KUP BAJAJ FINANSA 1081 sl 1061 t: 1121 wysoki 1120.95 (brak o .05) 1141 40 Punktów o wielkości partii 500. Zysk Aacha hai ---------- -------------------------- Ten rodzaj połączeń jakościowych otrzymasz po tym, jak nauczysz się w warsztacie WDGann i przyjdziesz do mojej grupy 2:18 PM, 2282017 Moulik Shah: Superb Call Jest to modyfikacja LEARNING Advance TA Fee 15500- kurs 1-dniowy Czwartek, 23 lutego 2017 8900 Ce FEB Kup 55 sl 49 t: 68-78 Nifty Kup 8936 więcej ab 8958 t: 8969-8981 wysoki 8982 Banknifty 20920 t: 20670-20990 high 21007 Nifty future FEb exp tgt to 8872 - 8980 i czy zauważyłeś wysoką 8982 tylko krótką Nifty 8959 jak system powiedział na niższym tgt 8936 prawie Bnifty 20990 i wow 20900 przychodzą Tylko podwójne mam na wygaśnięcie 20900 CE Kup 63 teraz wysoki 119 Dowiesz się, jak wygasnąć ze mną Cena System Krótki termin Dostawa jest aktywna Kup RBL ab 408 sl 387 więcej ab 413 t: 454-464 Tataelex Kup 1485 t: 1495-1500-1505 wysoki 1495 TCS kup 2423 sl 2415 t: 2445-2452 Bajajfin ser Kup 3792 t : 3817-3825 wysoki 3820 Idea Kup 117,50 sl 115 t: 122-123 Muszę przyznać, że po odkryciu tego typu systemu transakcyjnego całkowicie zmieniłem styl handlu i zacząłem generować zyski. Co to jest ten system SAR dla systemu handlowego SAR to nic innego jak system transakcyjny STOP AND REVERSE. Jest to mechaniczny system handlu, który ma pewien zestaw zasad. SAR to szczególna liczba, która po wejściu na ekran musimy odwrócić pozycję. Jeśli więc jesteśmy już długo w tyle, zrobimy krótką przerwę, gdy zostanie uruchomiony nasz numer SAR. Przykład: załóżmy, że 15 listopada SAR ma wartość 5200, a Nifty jest zamknięte o 518,35 na 14 listopada, więc cena zamknięcia jest niższa niż 5200, obecnie jesteśmy krótko, jak na system SAR. A teraz, jeśli 15 listopada 5200 pojawi się na ekranie, musimy odwrócić naszą krótką pozycję na Long z małą SL (może być 20 do 30 punktów). W ten sposób zawsze będziesz w handlu Długi lub Krótki. Aby uzyskać pełną SAR, należy zająć pozycję na więcej niż dwóch partiach, aby rezerwacja zysku mogła być wykonywana w określonych odstępach czasu, na przykład 305080100 punktów. Trzeba pamiętać, że przynajmniej jedna część powinna tam być aż do punktu zwrotnego, aby uzyskać pełny sok z handlu. Dlaczego powinieneś być zawsze w handlu, ponieważ nie wiesz, który handel zostanie przekształcony w wielki zysk. Więc zawsze powinieneś być w handlu.160 Jest wielu handlowców, którzy z powodzeniem stosują SAR Trading System jako swój główny system transakcyjny. Jedną z przyczyn ich sukcesu jest DISCIPLINE. Należy podążać za systemem religijnie, pomimo swoich emocji. Obserwujesz SAR. Możesz śledzić każdy inny SAR8282 lub możesz zaprojektować swój własny. Zalety Systemu Handlu SAR: - Kompletny Mechaniczny System Handlowy oparty na regułach systemu. Zawsze jesteś w branży długiej lub krótkiej, więc nigdy nie przegap Big Trade. Small SL do zarządzania handlem. Brak wiedzy na temat wykresów Analiza techniczna Wymagana. (Jeśli masz 160 punktów, to jest lepsza.) Obrót w wielu partiach, aby można było rozliczyć zyski z książki. (Zablokowanie zysków jest zadbane.) Nie trzeba ciągle siedzieć przed ekranem. Wady Systemu Handlu SAR: - Po dużym zyskach ze sprzedaży zysków istnieje możliwość Whipsaws. (Ale musisz spojrzeć na ogólne zyski.) Właściwa analiza historyczna jest wymagana przed wdrożeniem systemu. Więc zacznij projektować SAR, potrzebna jest jakaś pomoc. Zapytaj mnie. Do dalszej lektury, Nifty Trading System, system handlu pozycyjnego, system handlu Sary, systemy handlowe i ustawienia 7 komentarzy: NNumber Game w dniu 8 grudnia 2017 o 14:48 powiedział. Byłoby lepiej, gdybyś dał jeden przykład, jak zacząć opracowywać SAR dla ludzi takich jak ja, ponieważ nie jestem zbyt przyjazny z komputerami takimi jak twoi faceci. Również pls powiedz mi, jakie są kroki, aby rozwinąć SAR. z góry dziękuję. SAM w dniu 8 grudnia 2017 o 15:06 powiedział. Dear Nnumber Game Każdy organizm może rozwinąć swój własny SAR zgodnie z wymaganiami. Tak jak ja sam opracowałem Mój własny SAR, z którego zrobiłem AFL (Amibroker Formula), który zawsze mam na swoim wykresie. Po prostu sprawdź wykres, który daje mi Signal For My SAR na wykresie. Oczywiście, że przetestowałem to z powodzeniem. Dało mi to ponad 200 punktów w poprzednim handlu i krótkoterminowe transakcje uruchomione na 5002 i dały mi więcej niż 70 punktów i nadal utrzymuję resztę. I jeszcze jedna rzecz, którą możesz rozwinąć, jeśli nie nadajesz się do innych SAR, lub możesz śledzić jednego z tych, którzy publikują bezpłatnie w Internecie, jak JNSAR. Aby opracować SAR, możesz zacząć od pomysłu, może to być SMA, EMA lub jakikolwiek inny wskaźnik lub dowolne inne matematyczne obliczenie, które pasuje do twojego czasu. Przed użyciem go na rynku zawsze należy go dokładnie przetestować. Mam nadzieję, że to ci pomoże. jak mam załączony wykres i oczywiście nie mogę Ci ujawnić mojej Formuły. Liczba gier w dniu 8 grudnia 2017 o 15:15 powiedział. dziękuję za odpowiedź, ale proszę mi powiedzieć, która z nich jest bardziej odpowiednia EMA lub SMA, a także w których ramach czasowych u handlu lub najlepiej nadaje się dla nowych uczestników. Jeśli to możliwe, pls podzielają jego część. SAM w dniu 8 grudnia 2017 o 15:24 powiedział. Dear Nnumber Game EMA lub SMA lub inne skomplikowane obliczenia matematyczne. cokolwiek może być podstawą, z której możesz korzystać. ale jeśli jest krótszy, może dać dużo bicza. dłużej może dać trochę mniej whipsaw. Jeśli chodzi o mój handel, zawsze zajmowałem się również transakcjami pozycyjnymi. Więc nawet jeśli uruchomiono SAR Krótki dla mojego systemu, również dokonałem pewnych transakcji, aby wykorzystać ruchy intraday. Ramy czasowe Odpowiednie dla Nowych Uczestników mogą obowiązywać w codziennych ramach czasowych. Używam mojego systemu na wykresie 5 min, ale zmieniłem go z codziennej ramki czasowej, ponieważ chciałem Sygnały na moim wykresie. Mam nadzieję, że to daje odpowiedź na niektóre z twoich pytań. I przepraszam, ale nie mogę ujawnić mojego systemu. (Przy okazji ARU Nifty System. Gdzie ARU jest moją nazwą córki.) Arush) SAM w dniu 8 grudnia 2017 o 15:27 powiedział. I oczywiście, jak wiadomo, podążam za Ilans Jardar Ilango ściśle w połączeniu z moim własnym systemem. NNumber Game 8 grudnia 2017 o 15:34 powiedział. Nie ma problemu z SAM, ale możesz mi pomóc napisać moje SAR cos Nie wiem jak umieścić wartości w AFL. SAM w dniu 8 grudnia 2017 o 20:06 powiedział. NNumber Game, nie jestem ekspertem w Ami Formula Language. ale mam pomoc od członków TJ (Traderji) i IndiTraders. wielu z nich jest ekspertem w dziedzinie Ami Formula Language (AFL). Możesz tam określić swoje wymagania. na przykład jaki stan chcesz przywrócić swoją pozycję. to jest wielu, którzy ci pomagają. Pomagają mi także członkowie TJ. Opublikuj komentarz Twoje komentarze i Niewiele słów pomaga mi w ROZPOCZĘCIU PRACY. Człowiek za TraderAdda SAM. Absolwent w nauce jest blogerem w niepełnym wymiarze godzin i Full Time Professional Trader z Indii. W TraderAdda pisze o systemach transakcyjnych, wskaźnikach Ambrokera i AFL, Ebookach handlowych, zasobach handlowych, niskich poziomach w ciągu dnia, atrakcyjnym widoku pozycyjnym i wielu innych zasobach handlowych. Jego obszarem zainteresowania jest analiza techniczna, opracowywanie strategii handlowych, blogowanie, gadżety i czytanie. Mam nadzieję, że przyda Ci się TraderAdda. Wasze komentarzeWprowadzeniaOdpowiedź jest dla nas ważna. Całkowita liczba odsłon witryny chronionej - nie kopiuj Tradera Adda Ultimate Trading Resources 2017-12 Trader Adda Ultimate Trading Resources. Artykuły nie mogą być powielane bez zgody autora. Najprostszy najlepszy system transakcyjny dla sprytnego banku to najprostszy i najlepszy system transakcyjny, jaki kiedykolwiek kupiłem. sygnały są bardzo stabilne i nie zmieniają się ani nie znikają. strata zwrotu w transakcjach nie przekracza 10 punktów. ryzyko jest całkowicie zmniejszone. wczesne wejście i wyjście w handlu. daje pomysł, jak łatwo pozycjonować się w niestabilnym mkts. podczas gdy większość transakcji obawia się otwierania transakcji. daje pełną kontrolę nad transakcjami. miesięcznie więcej niż 500 punktów, sprytne punkty zyskują z łatwością. ostatni handel był wyjątkiem 400 punktów. to działa znakomicie, bez potrzeby technicznych. Banknifty dał więcej niż 1500 punktów w ostatniej transakcji, ale banknoty dają średnio 200 punktów za każdą transakcję przez wiele miesięcy. Sprytny z feb 22 bank fajny od feb 22 konfiguracja jak powiedziane. to dwie średnie ruchome na bardzo małej ramce czasowej. gdzie większość formuł afla nie działa, ale ta konfiguracja działa doskonale tylko w sprytnym futslowym banku. jeżeli przedsiębiorca stosuje metodę odwrócenia zmiany wielkości pozycji. to nie jest konfiguracja handlu ryzykiem. nie wprowadzając zamieszania w bcosach do handlu. zyski będą bardzo duże w porównaniu do strat. Neil Sir może pomóc w uzyskaniu tego kodu. najnowszy handel sbin. gdzie wejście w krótkie sygnały r w łatwych transakcjach. ale tęskni się za niewielkimi stratami, jak może przegrać trader, jeśli handel idzie tak prosto. Jest to prosta konfiguracja wykresu swingowego sbin od 15 marca do godz. gdzie liczba transakcji jest bardzo mniejsza, a zyski po obu stronach trendu są tak ogromne. w porównaniu z bardzo małymi stratami w kilku fałszywych sygnałach. jak możemy porównać tę konfigurację handlową z 25000 miesięcznie porad ekspertów z zagubionych analityków z trzema małymi celami. i duża strata na stop. szczerze mówiąc nie zniechęcam cię do taktyk itp. Możesz mieć rację. może być źle, wielu tutaj, jeśli pamiętasz, przyszedł tu z dużą ilością taktyk i zrzutów ekranu, a później to, co naprawdę się stało, wszystko wie. Chcę powiedzieć, że każdy system ma swoje własne zalety i ryzyko. kiedy mówisz 200 punktów dziennie. to tylko rodzaj reklamy, by przyciągnąć więcej uwagi widzów, pozwólcie mi powtórzyć, że wyrażam tylko moje poglądy tutaj. Mogę z pewnością powiedzieć, że możecie tutaj zaktualizować swoje transakcje z pewnością, co jeszcze można powiedzieć. Jest kilka taktyk, które stosujesz tutaj. Ale proste pytanie brzmi: czy da 200 punktów dziennie. zapomnij o 200 punktach, przynajmniej jeśli uzyskasz 50 punktów dziennie, po co wybierać taktyki, po prostu wejdź do handlu i poczekaj, aż poziom dotknie lub pokryje co najmniej, jeśli uzyskasz 50 punktów. Tak więc rzeczywistość wydaje mi się, że wiesz lepiej, i wszyscy wiemy. Jeśli nie masz jasnego wskazania, nie potrzebujesz żadnej pracy zespołowej itd., Aby osiągnąć cel. więc to, co rozumiem, jest. chociaż twierdzisz 200 punktów, jest wiele ukrytych rzeczy, których nie lubisz mówić otwarcie. Leena. widziałeś tylko listy, na które wysłałem. nie rozumiesz mnie. moje transakcje i system transakcyjny oraz taktyki. z 18 transakcji co miesiąc zarabiam na 15 transakcjach, ale wiele wysiłków włożonych w pracę zespołową ma miejsce w przypadku wielu transakcji odwrotnych. które nie mają strat stop. ale moja stopa zwrotu z inwestycji jest niska 1 na dzień handlu. jego świecki powrót. Proste strategie w ciągu dnia O Rajandran Rajandran jest pełnoetatowym traderem i założycielem Marketcalls, ogromnie zainteresowanym budowaniem modeli czasowych, algos. dyskrecjonalne koncepcje handlowe i analiza sentymentalna. Obecnie instruuje użytkowników na całym świecie, od doświadczonych handlowców, profesjonalnych handlowców i indywidualnych handlowców. Rajandran uczęszczał do college'u w Chennai, gdzie uzyskał tytuł BE w dziedzinie elektroniki i komunikacji. Rajandran ma szerokie doświadczenie w handlu oprogramowaniem, takim jak Amibroker, Ninjatrader, Esignal, Metastock, Motivewave, Market Analyst (Optuma), Metatrader, Tradingivew, Python i rozumie indywidualne potrzeby przedsiębiorców i inwestorów wykorzystujących szeroki wachlarz metodologii. manjula chandra mówi, że ta strategia jest stosowana, dla której ramy czasowe wykresu to 1 min. 30 min lub. proszę określić ramy czasowe, aby móc korzystać z tej strategii. drogi rajendranu, jestem selvam. Oglądam twój blog codziennie. Twoje wyjaśnienie jest bardzo proste i bardzo potężne. Chciałbym użyć amibrokera. Do tej darmowej wersji wystarczy lub zapisz się na amibroker. Jak mogę przekazać dane do odpowiedzi amibroker. pl. Thankyou Witaj, Manjula ChandraTo może być stosowane w dowolnym okresie czasu Wymagane US Government Disclaimer CTFC Zasada 4.41 Futures trading zawiera znaczne ryzyko i nie jest odpowiedni dla każdego inwestora. Inwestor mógł potencjalnie stracić wszystko lub więcej niż początkowe inwestycje. Kapitał podwyższonego ryzyka to pieniądze, które można stracić bez narażania bezpieczeństwa finansowego lub stylu życia. Należy brać pod uwagę tylko kapitał podwyższonego ryzyka, który powinien być wykorzystywany w obrocie, a tylko podmioty posiadające kapitał wysokiego ryzyka powinny rozważyć obrót. Wyniki osiągane w przeszłości niekoniecznie świadczą o przyszłych wynikach. ZASADA TRYBU KTÓRYCH 4.41 HIPOTETYCZNE LUB SYMULOWANE WYNIKI WYNIKÓW MAJĄ PEWNE OGRANICZENIA. WYOBRAŹ SIĘ DO RZECZYWISTEGO REJESTRACJI WYDAJNOŚCI, SYMULACJA WYNIKÓW NIE REPREZENTUJE RZECZYWISTEGO TRADINGU. Także od czasu, w którym targi nie zostały zrealizowane, rezultaty mogą być niższe lub niższe w odniesieniu do skutków, jeśli jakieś, niektórych czynników rynkowych, takich jak płynność. SYMULACJA PROGRAMÓW HANDLOWYCH W OGÓLNYM ZAKRESIE PODLEGA WPŁYWIE NA FAKT, KTÓRY ZAPROJEKTOWANO Z KORZYŚCIĄ HINDSIGHT. NIE ZAPEWNIA ŻADNEGO OŚWIADCZENIA, ŻE WSZELKIE RACHUNKI BĘDĄ PRAWDOPODOBNIE OSIĄGNĄĆ ZYSK LUB STRAT PODOBNE PODCZAS TYCH OSÓB. Wszystkie branże, wzorce, wykresy, systemy itp. Omówione w tej witrynie lub w reklamie są jedynie ilustracyjne i nie są interpretowane jako szczegółowe zalecenia doradcze. Wszystkie przedstawione tu pomysły i materiały służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie opracowano nigdy żadnej metodologii handlowej ani handlowej, która mogłaby zagwarantować zyski lub zapobiec stratom. Opinie i przykłady użyte w niniejszym dokumencie to wyjątkowe wyniki, które nie dotyczą przeciętnych osób i nie mają na celu reprezentowania ani gwarantowania, że ​​każdy osiągnie te same lub podobne wyniki. Transakcje oparte na systemach Trend Methods są podejmowane na własne ryzyko na własne konto. To nie jest oferta zakupu lub sprzedaży kontraktów futures. Copyright 2018 Marketcalls Usługi finansowe Pvt Ltd middot Wszelkie prawa zastrzeżone middot I Nasza mapa witryny middot Wszystkie znaki logo Znak towarowy należy do ich odpowiednich właścicieli. Dane i informacje są podawane wyłącznie w celach informacyjnych i nie są przeznaczone do celów handlowych. Ani strony marketcalls. in, ani jej promotorzy nie ponoszą odpowiedzialności za błędy lub opóźnienia w treści lub za wszelkie działania podjęte w związku z nimi.

Comments

Popular posts from this blog

Otwieranie zakres breakout forex trading

Strategie fxcm trading station

Strategie inwestowania w obszar wartości